Nabízíme zdarma účast na semináři s názvem „Jak na spotřebitelské právo“, který se uskuteční dne 12. září 2024 od 10:00 – 16:00hod. v prostorách Florentina v Praze. Tento program je zaměřen na školení v oblasti řešení problémů, se kterými se podnikatelé často setkávají při jednání se zákazníky. Seminář pomůže lépe se zorientovat v této oblasti a poskytne praktické rady, jak předcházet konfliktům se zákazníky nebo je účinně řešit. Více informací o semináři a možnost přihlášení naleznete ZDE. Seminář je dostupný i pro naše členy.
Dále avizujeme konání on-line školení ZDARMA od společnosti Google, které můžete využít (taktéž určeno i pro členy):
- 24.9.: Vizualizace dat
- 22.10.: Rozhodování na základě dat
- 26.11.: Krátká videa
On-line kurzy, včetně podrobného popisu, budou postupně vypsány na našich webových stránkách www.komora.cz v sekci Kurzy a semináře.